Процедура подання документів

Експертиза проектної документації за всіма напрямками або ії окремих розділів

замовник будівництва (або особа за його дорученням / делегуванням повноважень) надає наступні документи:

1. Лист-звернення.

2. Реєстр проектно-кошторисної документації, яка надається для проведення експертизи.

3. Копії правоустановчих документів:

для фізичних осіб  - копії паспорта та  ідентифікаційного номера замовника;

для юридичних осіб – копії:

  • свідоцтва про державну реєстрацію або Виписки з ЄДРПОУ; 
  • довідки ЄДРПОУ;
  • документу, що уповноважує посадову особу на укладення договору на проведення експертизи (відповідні сторінки статуту, доручення, положення, наказ тощо)
  • свідоцтва платника ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку (якщо замовник не є платником ПДВ - надається відповідний лист на ім'я директора підприємства);

4. Анкета замовника

5. Проектна документація, оформлена відповідно до вимог державних стандартів, у паперовому та електронному вигляді.

6.  Кошторисна документація (якщо проводити експертизу кошторисної частини проекту) у паперовому вигляді та на електронному носії.

 

7. Копія сертифіката виконавця ГАП-а або ГІП-а.

 

Експертиза кошторисної частини проектної документації

замовник будівництва (або особа за його дорученням / делегуванням повноважень) надає наступні документи:

1. Лист-звернення.

2. Реєстр документації, що передається.

3. Копії правоустановчих документів:

для фізичних осіб  - копії паспорта та  ідентифікаційного номера замовника;

для юридичних осіб:

  • завірені печаткою та підписом копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, витяг або виписка з ЄДРПОУ; 
  • завірені печаткою та підписом копії документу, що уповноважує на укладення договору на проведення експертизи (витягу із статуту, доручення, положення, наказу про призначення)
  • копії свідоцтва платника ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку;

4. Анкета замовника.

5. Кошторисна документація у повному обсязі у паперовому та на електронному носії.

6. Проектна документація, оформлена відповідно до вимог державних стандартів, у паперовому вигляді та на електронному носії.

7. Копії кваліфікаційних сертифікатів ГАП-а або ГІП-а, інженера-кошторисника.

 

Експертиза містобудівної або документації планування територій

замовник будівництва (або особа за його дорученням / делегуванням повноважень) надає наступні документи:

1. Лист-звернення.

2. Реєстр документації, яка передається.

3. Копії правоустановчих документів:

  • завірені печаткою та підписом копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, витяг або виписка з ЄДРПОУ; 
  • завірені печаткою та підписом копії документу, що уповноважує на укладення договору на проведення експертизи (витягу із статуту, доручення, положення, наказу про призначення)
  • копії свідоцтва платника ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку.

4. Анкета замовника

5. Містобудівна або планувальна документація, оформлена відповідно до вимог державних стандартів, у паперовому вигляді та на електронному носії.

6.  Кошторис на розробку містобудівної документації в паперовому вигляді та на електронному носії (за наявності).

7. Копія сертифіката виконавця (ГАП-а).

 

ОФІС ПРОЕКТІВ МІСТОБУДУВАННЯ

© Всі права захищені 2021